reklama

Svojim očiam. Z lásky a vďaky.

Dostal som Vás do vienka pri narodení. Tak ako každý, kto je raz obdarený darom života. Odvtedy mi pomáhate ísť svetom bezpečnejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj s Vašou pomocou som začal poznávať a ľúbiť svet okolo seba. Mamu. Otca. Blízkych. Domov.Aj s Vašou pomocou som sa učil chodiť. Padať. Vstávať.Ste jedným z mojich anjelov strážnych, ktorí mi v živote veľmi pomáhajú. Aby som v ňom nezablúdil. Aby som nikdy nezišiel z cesty. Aby som v ňom rozpoznal dobro od zla. Alebo sa o to aspoň snažil...Neverím, že ste slepé. Ak by ste slepé boli, nič by nevidelo ani srdce. Vidíme len vtedy, keď veríme, že nám práve Vy môžete pomáhať vidieť. Spolu so srdcom. Až do konca nášho života...Pomáhate nám čítať každú kapitolu knihy nášho života. Niektoré časti čítame spolu s Vami rýchlejšie, iné pomalšie.Pri smutných častiach plačete, pri veselých sa zase smejete.Tu je dôležité srdce, ktoré Vám musí vydať signál.Jednou z Vašich najvznešenejších úloh je naučiť nás vidieť to krásne vo svete. Krásne nie obalom, ale tým, čo je vo vnútri. Aj tu je dôležité srdce, ktoré Vám musí vydať signál. Prežité roky sa viac či menej podpisujú na Vašej kondícii. Niekedy Vám vo videní musíme pomáhať okuliarmi. Výnimočne žiaľbohu nepomôžu ani tie. Schopnosť vidieť strácate. Nikdy však nie ste slepé!Odpustite mi, že som k Vám často nevšímavý.Že Vás beriem ako samozrejmú súčasť môjho „ja“.Že Vám nedám čas na oddych.Že som k Vám slepý.

Jozef Bednár

Jozef Bednár

Bloger 
  • Počet článkov:  774
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Milovník života, rodiny, dobrých ľudí. Šťastný manžel a otec troch detí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosťDumky a úvahyVážnejšie dumky a úvahyAutizmusViera a jaMédiá a komunikáciaMoje malé postrehySpomienky na minulosťPríbehy zo životaAko si žijemeNa margoBežecký tragédPohodička

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu