reklama

A čo dneska? Treska? Ale kde v Bratislave?

Úprimne sa priznám, že milujem tresku. Aj parížsky šalát. Aj rybací. Stačí päťnásť dekov jedného zo spomenutých šalátov, k tomu päť dekov štipľavého bulharského, dva rožky, kofolka...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)

Mám problém. V centre Bratislavy mi chýbajú lahôdky. Nehovorím, že nie sú vôbec. Ale mne chýbajú staré dobré lahôdky – napríklad pod Michalskou bránou, či na Špitálskej (tam boli ešte donedávna, pred pár týždňami cestou na obedovú tresku ma úplne šokoval nápis na dverách, že lahôdky už nie sú...). A to nehovorím o už dávno nefungujúcich lahôdkach (myslím) v dnešnej budove Ľudovej banky dolu na Námestí SNP. Pamätám, ako som sa tam po prijímačkách na žurnalistiku v roku 1990 za obidvomi ušami oblizoval, tak mi chutila treska i parížsky. Klasicky, na stojáka. Vtedy za nejakých 10 korún československých, všetko dokopy aj s rožkami a malinovkou. Žiaľbohu, tie lahôdky po nežnej revolúcii existovali už iba rok či dva (možno aj menej, nepamätám presne)...Pamätám aj na viaceré lahôdky v mojej rodnej Trnave. V obchodnom dome v centre. Na železničnej stanici. Či na pešej zóne oproti okresnému súdu. Tie možno ešte existujú, poslednú fajnovú tresku s dvomi (bielymi!) rožkami a pollitrovou kofolou som si tam dával naposledy niekedy na jar tohto roku. Aj keď, ktovie, či tam už nie je tiež nejaká banka, či obchod...Mal som na ňu chuť aj dneska. Nakoniec však nebola žiadna treska. Kde som ju mal hľadať?

Jozef Bednár

Jozef Bednár

Bloger 
  • Počet článkov:  774
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Milovník života, rodiny, dobrých ľudí. Šťastný manžel a otec troch detí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosťDumky a úvahyVážnejšie dumky a úvahyAutizmusViera a jaMédiá a komunikáciaMoje malé postrehySpomienky na minulosťPríbehy zo životaAko si žijemeNa margoBežecký tragédPohodička

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu