reklama

Drahý manželu (23.II.1945)

Predovšetkým prími od nás srdečný pozdrav, ktorí ti posiela tvoja draha manželka aj drahý rodičia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Štefanko mi sme chvala Bohu zdravi ktoreho zdravia aj tebe od Boha žiadame. List cos pisal sme dostali 22.II. na ktorý som tak velmi čakala a prosila Bozske srdce za nejaku ozvenu. Bozske srdce je dobrotive modlila som sa mu deviatnik aj svätému don Boscovi dala som na svätu omšu a bola som na sv.primani. A predsa ma vyslišalo, lebo sa všeličo rozpravalo a predsa mi prišiel list. preto neprestanem i na dalej prosit Srdce Jezisove ktore je tak dobrotive. Znova som sa začala modliť deviatnik a sv.Terezke a dam na sv.omšu mesiaci marci aby aj sv.Jozefko Ti bol na pomoci ktoreho vrucne prosim za štastlive navrátenie a verím že nás Boh milostiví vysliší. Štefanko prosim to len aj ti pros Srdce Ježišove aj Srdce Pani Marie. Pamataj že keď ho ti neopustíš ono ta zaiste neopustí.Štefanko Miško patačov je doma ked pojde za 14.dni spiatky niečo ti pošleme po nom. Štefanko pital si sa na Jana este je stale v Modre. Ti chlapi čo su doma už im vipršalo vyskolovacie tak aj ich niečo čaká tiež kopať zakopi ako vy.Jano bol na fašiangi doma na 4 dni. Kartu čos mu pisal z Trnavy dostal. Jožo Michalov vlastne ani jeden den ešte nepisali.Štefanko keď by sa mohli posielat baliki odpiš bis sme ti poslali. Aj kolko kilovi.Štefanko po mali sa trapime tato horny aj Karol nam navozili slami aj krma lebo nas Tato boli akisik marod. Ale vsak teraz už behaju.Štefanko ti čižmi som si dala podsit už budu čoskoro hotové. budu aj drahe ale co sa dá robiť. Štefanko, odpiš, akich más odkiaľ kamarádov. či ste dubovania spolu. tim končim ked teba ešte raz čo najsrdečnejšie pozdravujem a všetko najlepšie ti prajem. Zbohom moj drahomilovany manželu.Verna Tvoja Herminka (Tento text je presným prepisom slov v liste, ktorý už takmer na konci II. svetovej vojny posielala moja babička deduškovi na frontovú líniu. List ležal zabudnutý v prachu na povale domu mojich starých rodičov. Venované ich pamiatke...)

Jozef Bednár

Jozef Bednár

Bloger 
  • Počet článkov:  774
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Milovník života, rodiny, dobrých ľudí. Šťastný manžel a otec troch detí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosťDumky a úvahyVážnejšie dumky a úvahyAutizmusViera a jaMédiá a komunikáciaMoje malé postrehySpomienky na minulosťPríbehy zo životaAko si žijemeNa margoBežecký tragédPohodička

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu