reklama

Hajzlom, ktorí dnes pred petržalským Tescom okradli moju manželku

Ja tú našu nahnevanosť, zúfalosť a bezmocnosť v jednom potrebujem nejako vyventilovať. Inak by ma porazilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

Takže vážení hajzli. Moju ženu ste mali vytipovanú už od začiatku. Žena s dvomi deťmi, to je predsa ľahká korisť, že? Keby som tam bol aj ja, tak prisahámbohu, neručím za seba, ak by si sa mi dostala pod ruky najmä ty. Tak ako by asi za seba neručil žiaden muž, ktorému niekto zaútočil na rodinu a na súkromie.Moja manželka si vás, najmä teba, aj všimla, ako postávaš vo vedľajšej uličke pred vchodom do obchodu. Pri vykladaní nákupu z auta preto aj držala svoju kabelku v ruke, tušila, že sliediš ako potkan a chceš to, čo tvoje nie je. Ale potom ju, pri zapínaní detí do sedačiek, na chvíľku položila na predné sedadlo. A dvere zavrela. Čo však tebe nevadilo a v mihu sekundy si jej tú kabelku ukradla. Pri manželke som bol do 10 minút od krádeže. Už len za ten pohľad na moju plačúcu ženu a plačúceho autistického syna (ktorý plakal preto, lebo plakala maminka a tušil, že sa deje niečo zlé) by som za seba neručil. Moja žena nikdy nikomu nič neukradla. To, čo ste jej urobili, bolo nefér. Nespravodlivé. Ale vlastne, škoda slov. Slová ako nefér a nespravodlivosť hajzlom ako ste vy dvaja určite nič nehovoria. Zadrhnite sa manželkinou kabelkou, slnečnými okuliarmi a asi tisíckou, čo mala v peňaženke. Pri ostatných úlovkoch vám klapli prsty chvalabohu naprázdno. Keďže manželke zmizli aj všetky doklady či kľúče, nás celá tá „sranda“ bude síce stáť asi do 40.000 Sk, čo je pre nás, keďže nekradneme ako vy, veľký peniaz. Ale nevadí, vyrovnali sme sa v živote už aj s oveľa horšími vecami, ako napríklad s autizmom u syna. V konečnom dôsledku nás aj táto skúsenosť iste ešte viac zocelí. Celú rodinu.P.S.: Na záver šokujúca poznámka smerom k Tescu. Presnejšie, ak chcem byť spravodlivý, k ochranke v petržalskom Tescu. Tak tá sa na plačúcu ženu (moju manželku) slušne povedané vykašľala, a napriek jej prosbám odmietla zavolať políciu. Manželka musela prosiť o mobil okoloidúcich ľudí...

Jozef Bednár

Jozef Bednár

Bloger 
  • Počet článkov:  774
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Milovník života, rodiny, dobrých ľudí. Šťastný manžel a otec troch detí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosťDumky a úvahyVážnejšie dumky a úvahyAutizmusViera a jaMédiá a komunikáciaMoje malé postrehySpomienky na minulosťPríbehy zo životaAko si žijemeNa margoBežecký tragédPohodička

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu