reklama

Kedy má blog zmysel

Dostal som dnes reakciu na texty na mojom blogu, ktorá ma dostala. A dojala. Po súhlase od odosielateľa si ju dovoľujem publikovať, pretože je svojím spôsobom výnimočná. Ak má bloger aspoň jedného takého čitateľa, akým je autor nasledujúcich riadkov, potom má ten blog zmysel...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Dobrý deň, dovoľte mi napísať pár poznámok k vášmu, nášmu blogu. Čítam tento blog od začiatku a bol som sklamaný, keď ste na chvíľku prestali. Bol som netrpezlivý, ako to pokračuje s vaším synčekom a ako sa vedie vám a vašej rodinke. Pamätám si, ako ste pracovali ešte v starej Smene, a už vtedy ste ma zaujali vaším štýlom písania. Toľko citu a lásky z vášho, nášho blogu mi chýba v živote ako nikdy. Možno píšem zmätene, len neviem podať na papier myšlienky tak ako vy. Sám som postihnutý DMO a ešte k tomu sám. Tak sa potom poteším vašimi článkami... Prajem celej vašej rodinke zdravie, pokoj a pohodu. To je to, čo práve mne v živote chýba... Váš stály čitateľ Ivan

Jozef Bednár

Jozef Bednár

Bloger 
  • Počet článkov:  774
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Milovník života, rodiny, dobrých ľudí. Šťastný manžel a otec troch detí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosťDumky a úvahyVážnejšie dumky a úvahyAutizmusViera a jaMédiá a komunikáciaMoje malé postrehySpomienky na minulosťPríbehy zo životaAko si žijemeNa margoBežecký tragédPohodička

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu