reklama

Praha volá alebo Povolený doping z Reflexu

V prvom rade sa ospravedlňujem za to, že ďalšia časť seriálu mapujúcu (amatérsku) prípravu mojej maličkosti na Pražský medzinárodný maratón (22.máj) neuzrela svetlo sveta na mojom blogu ako zvyčajne vo štvrtok. Otvorene priznávam – na beh som minulý týždeň kvôli pracovným i rodinným povinnostiam nemal veľa času. Progres som však za posledné dni aj tak urobil – a to v mentálnej rovine. Prispel k tomu aj povolený doping z Reflexu č.12, v ktorom Miloš Čermák spomína môj blog a maratónske texty ako inšpiráciu pre všetkých maratónskych nadšencov. No nezabehnite to teraz!:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pochválim sa, forma stúpa:-). Za posledných 7 dní som napriek všetkému zabehol 25km, čo už sa blíži k môjmu ideálu. Za celý apríl by som určite chcel atakovať minimálne 80km...Dnes bol na rade menší test na 7km, v rámci ktorého som chcel v pohode bežať cca tých 5:30 na kilometer. Nebolelo to, cítil som sa dosť v pohode. V nedeľu budúci týždeň chcem test zopakovať, ale tentokrát už na 11km. A do maratónu plánujem aj jednu polovičnú „štreku“ na 21km...Trošku by však bolo načim pred Prahou upraviť životosprávu, tu stále je evidentne vidno maslo na mojej hlave. Stále sa mi nedarí schudnúť, ako som už spomínal, aj 10kilogramov smerom dolu by som prežil. Keď je tých kilogramov viac, tak trošku trpia nohy. Ale zhodím to minimálne do decembra...Ďalej by som mal vysadiť kávu, pomaly v stravovaní prejsť na ľahšiu stravu, cestoviny...A takisto sa už pomaly treba aj prihlásiť (toto sa aj mňa stále týka:-). Dá sa to cez web, na adrese www.pim.cz. Tí z nás, ktorí sme behali aj Košice minulý rok, máme výhodu vo forme menšieho prihlasovacieho poplatku.Priatelia, dovoľte mi vrátiť sa ešte k Milošovi Čermákovi. Už som spomínal, že sa hrdo ako príklad hlásim k jeho téze, že maratón môže ubehnúť každý. Bez ohľadu na počet odbehnutých kilometrov. Miloš pred rokmi spomínal aj ďalšie vlastné maratónske skúsenosti - bolo to niečo v tom zmysle, že niekedy šiel na maratón po kvalitnom tréningu, pričom svoj osobný rekord si nezlepšil. A keď si šiel zabehnúť len tak pre radosť, bez dostatočného tréningu, tak rekord padol. Verím, že aj túto jeho teóriu v máji v Prahe potvrdím:-)...Ono, samozrejme, nie som si istý, že to v máji dobehnem. Na štart však pôjdem s rozhodnosťou a sebavedomým výrazom v tvári, aj keby som to musel iba predstierať. Budem sa cítiť podobne ako Churchill na začiatku II. svetovej vojny, ktorý vlastne nevedel, ako hitlerovcov poraziť. Ale navonok pred obyvateľstvom predstieral, že spôsob vyjsť z vojny víťazne pozná... Veď ako napísal apoštol Pavol vo svojom prvom liste Korinťanom, predstieranie je často kľúčovou súčasťou lídrovstva: „Ak by poľnica vydala neurčitý zvuk, kto by sa pripravoval k bitke?“:-)Takže ak chcete do Prahy, začnite pomaličky behať. Je najvyšší čas:-)...

Jozef Bednár

Jozef Bednár

Bloger 
  • Počet článkov:  774
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Milovník života, rodiny, dobrých ľudí. Šťastný manžel a otec troch detí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosťDumky a úvahyVážnejšie dumky a úvahyAutizmusViera a jaMédiá a komunikáciaMoje malé postrehySpomienky na minulosťPríbehy zo životaAko si žijemeNa margoBežecký tragédPohodička

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu