reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Bednár

Jozef Bednár

Bloger 
  • Počet článkov:  774
  •  | 
  • Páči sa:  11x

Milovník života, rodiny, dobrých ľudí. Šťastný manžel a otec troch detí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéSpoločnosťDumky a úvahyVážnejšie dumky a úvahyAutizmusViera a jaMédiá a komunikáciaMoje malé postrehySpomienky na minulosťPríbehy zo životaAko si žijemeNa margoBežecký tragédPohodička

reklama

Bežecký tragéd

Veľký Devín, predštartová horúčka – a sen o malom Devíne

Jozef Bednár

Veľký Devín, predštartová horúčka – a sen o malom Devíne

Bolo to trošku bláznivé rozhodnutie, ísť na Devín – Bratislava (11 625m) po odbehnutí ledva 27km v príprave. A to som začal opäť behávať, po polročnej pauze, len 10. marca. Ale vedel som, že inak ako šokovou terapiou moje spiace bežecké bunky neprebudím. Veď od môjho zatiaľ posledného (v poradí tretieho) úspešne dobehnutého maratónu ubehnú tohto roku v októbri už štyri roky! Keďže časom plánujem skúsiť ďalší maratón, beh Devín – Bratislava prišiel celkom vhod. Tak, ako doteraz všetky maratóny, aj „Devín“ som chcel zabehnúť nielen pre mňa, ale najmä pre syna Majka.

  • 13. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 548x
  • 6
O plánovanom pražskom comebacku

Jozef Bednár

O plánovanom pražskom comebacku

Napriek tomu, že mám úspešne za sebou už tri maratónske behy, nájdu sa priatelia, ktorí mi ubehnuté maratóny neveria. Nečudo, od posledného (MMM v Košiciach) uplynuli už viac ako dva roky. A keďže som za ten čas (na maratónca výrazne) pribral, nečudujem sa im dupľovane. Sebakriticky priznávam, že aktívneho bežca som v posledných rokoch veľmi nepripomínal, skôr bežca – vyslúžilca. Tento stav však chcem čoskoro zmeniť. Svoj maratónsky comeback plánujem do Prahy na Volkswagen Maraton Praha. Keďže sa beží už v nedeľu 13.mája, na prípravu mám tri mesiace...

  • 12. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 476x
  • 3
A moja maratónska dušička zaplesala radosťou...

Jozef Bednár

A moja maratónska dušička zaplesala radosťou...

V minulom roku som behával v podstate len do júna. Pražský maratón som pre zdravotné problémy vynechal, na prípadný ďalší maratón som už nešiel. V druhej polovici roka mi žiaľbohu myseľ zamestnávali prozaickejšie životné problémy ako beh, tenisky som preto dočasne zavesil na klinec...Dnes som ich však zvesil. „Na vine“ bola správa v médiách, že začiatkom apríla bude v Bratislave prvý ročník Bratislavského mestského maratónu. Moja amatérska maratónska dušička zaplesala po tejto správe veľkou radosťou.

  • 11. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 070x
  • 2
Maslo i popol na mojej hlave

Jozef Bednár

Maslo i popol na mojej hlave

Mám maslo na hlave. A ak by som mohol, aj popol si na ňu nasypem. Dôvod? Dnes som v Prahe, napriek blogérskym sľubom a článkom, maratón nebehal. Do stovežatej som nešiel z rôznych príčin – končiace sa „naše“ tehotenstvo (nechcel som nechať manželku samu), blížiace sa sťahovanie do Šamorína (posledné dni fičíme s upratovaním), nával práce... Môj obligátny jeden maratón za rok si tak namiesto pod stovežatou odbehnem alebo v auguste v Rajci, alebo v Košiciach v októbri. Na bubon s tým však už radšej vopred nepôjdem. Poučil som sa. A o maratóne už napíšem radšej až „po“. Ospravedlňujem sa...

  • 22. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 740x
  • 6
Praha volá alebo Povolený doping z Reflexu

Jozef Bednár

Praha volá alebo Povolený doping z Reflexu

V prvom rade sa ospravedlňujem za to, že ďalšia časť seriálu mapujúcu (amatérsku) prípravu mojej maličkosti na Pražský medzinárodný maratón (22.máj) neuzrela svetlo sveta na mojom blogu ako zvyčajne vo štvrtok. Otvorene priznávam – na beh som minulý týždeň kvôli pracovným i rodinným povinnostiam nemal veľa času. Progres som však za posledné dni aj tak urobil – a to v mentálnej rovine. Prispel k tomu aj povolený doping z Reflexu č.12, v ktorom Miloš Čermák spomína môj blog a maratónske texty ako inšpiráciu pre všetkých maratónskych nadšencov. No nezabehnite to teraz!:-)

  • 10. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 886x
  • 0
reklama
Praha volá alebo o čom je ten maratón (a beh všeobecne)

Jozef Bednár

Praha volá alebo o čom je ten maratón (a beh všeobecne)

Je štvrtok, najvyšší čas na ďalšie maratónske dumky od mojej maličkosti, amatérskeho maratónca – zanietenca. Na úvod legendárne privítanie na prebudenie Vašich možných maratónskych chúťok: Športu zdar a amatérskemu vytrvalostnému behu zvlášť:-)

  • 31. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 972x
  • 2
Praha volá – príprava na maratón I.

Jozef Bednár

Praha volá – príprava na maratón I.

Na trať Pražského medzinárodného maratónu vybehnú bežci ani nie o dva mesiace. Na prípravu tak zostáva už iba málo času. Ale dá sa to zvládnuť. Skúsite to so mnou? Nezáleží na tom, či si chcete Pražský maratón zabehnúť „naostro“, alebo „len“ byť so mnou mentálne:-) či o mojich dojmoch z tréningov a samotného maratónu čítať – ste vítaní. A držte palce...

  • 24. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 047x
  • 2
Príprava na maratón - prológ

Jozef Bednár

Príprava na maratón - prológ

Podľa známeho českého novinára a príležitostného maratónskeho bežca Miloša Čermáka trať dlhú 42 195m dokáže zabehnúť každý. Je na tom asi niečo pravdy. Mojej maličkosti sa to totiž podarilo už trikrát:-)... Chce to niekto z Vás takisto skúsiť? Pražský medzinárodný maratón sa beží už o 10 týždňov, v nedeľu 22. mája. Dnes na maratónske rozcvičenie o mojich doterajších troch maratónskych skúsenostiach. Možno Vás navnadím.:-)

  • 10. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 997x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu